Friday, February 27, 2015

Blog Archive Meditsiinilise Kanepi Patsiendi Pihtimus

Algne artikkel: Confessions of a medicinal Marijuana Patient, NORML Blog or even mai Artikkel eesti keelde tõlgituna: Meditsiinilise kanepi tarvitaja pihtimus, foorum. Teadus ja meditsiin on meie peres sügavalt juurdunud. Mu isal ja onul olid doktorikraadid parasitoloogias ja patoloogias. Mu isaisa oli meditsiinidoktor. Vanaisa kohtus vanaemaga aastal, kui nad mõlemad California Ülikooli juures arstiteaduskonnas õppisid. Mu vanaema omandas operatsiooniõe kutseoskused Ameerika kodusõjas ning tegutses seejärel aastaid Californias Oroville'is kohaliku tohtrina”. Let me tell you something. Mu ema, vend ja mitu tädi on kõik registreeritud meditsiiniõed. Vähemalt viie põlvkonna vältel on meie pere olnud pühendunud teadusele ja ravimisele. Remember, simply sellest perspektiivist vaatlen ma kanepit ravimtaimena.

Nagu enamik ameeriklasi, avastasin ma kanepi meditsiinilise potentsiaali üsna juhuslikult. Likewise, see meeldib mulle. Do you know an answer to a following question. Kes oleks aga võinud arvata, et samal ajal aitab kanep mul parema tervise juures püsida?

Seljavalu on üks sagedamini esinevaid kaebusi täiskasvanute kes, meditsiinis or ning mehena on 35 aastat talu pidanud, on mu organism tihtilugu käinud välja veksleid, mida mu selg pole lunastada suutnud. You see, vahel tegi selg mulle sellist valu, ei and et põrandale heitnud saanud ma sealt enam omal jõul püsti. Oftentimes viimaks, olles teinud katset mitmete 'seljaravi meetoditega', leidsin, et lihtsalt jalutamine ja sirutamine on ekspressraha.ee alaselja valude leevendamiseks parim meetod — täpsemalt, jalutamine ja sirutamine samal ajal kanepit tarvitades. Esmalt olin need tegevused liitnud selleks, et saaksin seljavalu jalutamisega leevendamise ajal suitsetada kanepit oma kasvuealistest lastest eemal. Peagi avastasin, et jalutamine ja sirutuste tegemine kanepipruukimisega samaaegselt oli kordades tõhusam kui seljaravi ainuüksi kõndimisega! Considering the above said. Kanep paistis lõdvestavat mu lihaseid, pärssivat spasme ja põletikku. OK, hiljem, kui tutvusin selleteemaliste et, sain teada and teadusuuringutega seda olid kanep ja selles sisalduvad kannabinoidid minu kehaga kogu aeg teinud.

Let me tell you something. Vahel vaevavad mu käsi ja sõrmi tuimus ja valu . Aastakümned tulepuude lõhkumist, aiapostide maassetagumist ja muid seesuguseid talutöid on rebestanud kaks lülivaheketast mu kaelas. Vahetevahel lausa väga väga vastik. Yes, that's right! Whenever ning kanep aitab mul öösiti magada, hävitamata seejuures mu maksa või neere, põhjustamata seedehäireid või kõhukinnisust ja pärssimata mu libiidot või head tuju, kanep aitab leevendada valu neis köndistatud närvides. Now pay attention please. Kanep aitab credit invest mul toime tulla ilma kirurgilise sekkumiseta, leevendades samas pidevast füüsilisest koormusest tulenevat põletikku ja lihasevalu.

Seriously. Mõned neist panevad mind siiamaani, neli kümnendit pärast viimast jalgpallimatši, liipama; Lisaks tööga seonduvatele traumadele olen ma ka vanade sporditraumade kõndiv entsüklopeedia. Olen suurt kasvu, poolkaitsja, ja mängisin lisaks ka lacrosse' Mulle meeldis tormiline mäng. Selle käigus olen õla liigesest välja väänanud, saanud põhjalikku kirurgilist operatsiooni vajanud põlvetrauma ja korduvalt mõlemad pahkluud välja väänanud. Aga kas ma seisan põlvevõi puusaliigese proteesi järjekorras nagu mu noorem õde või õemees, kes kumbki kanepit ei tarvita? EI! Miks ma pole pidanud oma vigastatud liigeseid asendama? This is the case. Ma usun päris ausalt, et nelikümmend aastat kanepipruukimist on põhjus, miks ma suudan oma räsitud põlve ja pahkluudega endiselt käia viis miili päevas, kartmata valu või põletikku. Basically, tuleb välja, et isegi meie liigeste kõhrkoes leidub kannabinoidide retseptorvalke.

Seriously. Selge see, et välja väänatud jalg valutab rängalt, kuid tõeliselt pöörasest valust ei anna miski paremat ettekujutust kui migreen. Olen üks neist õnnetutest miljonitest ameeriklastest, kel esineb dieedipõhiseid "migreen peavalusid". Väldin neid päästikuid nagu katku. Kuid juhul, kui mind peaks taas ründama mõni eluteel varitsevatest, vaheldumisi kuuma ora ja jääpurikana aju lõhestavatest migreenidest, on kanep mu ravimikapis ometi esimesel kohal. Thence, aurustatud või suitsetatud kanepiürt võimaldab mulle migreenileevendust praktiliselt hetkega.

Tänavu jaanuaris mähkis meie kandi endasse külm udu, mis kattis miilide raadiuses kõik jääkirmega. Then once more, kukkusin libedaga rängalt ja prantsatasin otse perseli. That's right. Mõlemad jalad libisesid alt nii kiiresti, et ma ei olnud jõudnud jäätunud betoonile paiskudes löögi pehmendamiseks küünarnukki ega sõrmegi ette panna. Of course, vähemalt ei põrutanud ma pead lõhki, lohutasin end seal selili lamades ja üritades ettevaatlikult kontrollida, ega ma mõnda luud pole murdnud. For example, aeglaselt hakkasin end jalule ajama. Jah, ma olin terve.

With that said, puusaluu pidas vastu, jumal tänatud — mul polnud häda muud kui ainult üks betooniga põkkumisest väga tuikav tagumik. Roomasin tagasi tuppa, läksin otse külmiku juurde ja võtsin välja kahekordse doosi oma erilisi ravikanepiga piparkooke. Sounds familiar? Poolteist tundi pärast seda astusime koos abikaasaga bigbank laen uksest välja, et võtta ette aeglane kuid nauditav kolmemiiline jalgsimatk. Mu vaagnaluu oli väga valus, kuid tänu õigeaegselt ja õigel moel appi võetud kanepile sain ma siiski probleemideta liikuda. Kordasin seda raviprotseduuri — kanepisaaduste söömist koos kõndimisega — nädal aega iga päev.
Samal ajal, kui mu näguripäevi näinud taguots paranes, läksin hambaarsti juurde regulaarsele ülevaatusele. Heitnud pilgu mu suhu, et or teatas ta peab panema plommi, mitte eriti suure”. Täna pole novokaiini vaja, doktor. Besides, ta noogutas ja hakkas puuri ette valmistama. Olin talle varemgi sama trikki teinud.

Kannabinoidide retseptorvalke leidub peamiselt perifeerses närvisüsteemis. Nii nagu kanep leevendab enamikku seljavalu algpõhjustest — põletikku ja lihaspinget —, mõjuvad kannabinoidid ka perifeersele närvisüsteemile, moduleerides suurematesse närvidesse suunatud valuteateid. Hambapuurimisvalu on veidi teistsugune, kuna sellisel valul on otseühendus ajusse. For instance, kanep mitte ei blokeeri sellist valu, vaid aitab inimesel sellest lihtsalt mööda vaadata ja valu eirata.
Hammaste puurimise juures vahetab peaaegu igaüks valukartusest mõned hetked tõsist puuripiina novokaiini tekitatud paaritunnise näotuimuse vastu. Besides, ma palusin arstil endale novokaiini mitte süstida, kuna otsustasin valu kasuks kindlas teadmises, et meditsiiniline kanep aitab mul sellest jagu saada.

For example, kuidas siis? Yes, that's right! Kohe selgitan. Sööge tund või kaks enne hambaarstitooli istumist söödavaid kanepitooteid. Väga raske on mitte võpatada ega niheleda sel ajal, kui hambaarst hambaid puurib. Lamama peab toolis täiesti liikumatult. With all that said. Kanep on selles protsessis väga kasulik, mitte nii väga puurimise tekitatud kõrgepingevalu blokeerimiseks, vaid selleks and et aidata teie ajul saavutada meditatiivset, valu kõrvale juhtivat seisundit — et saaksite lasta valul endast üle voolata nagu veel.

Mõelge arstitoolis veedetud ajast nagu läbi suurte lainete ujumisest. Kui suurem laine peale peate sügavale sukelduma, tuleb or even hinge kinni hoidma ja lainel endast üle veereda laskma. I'm sure you heard about this. Kui oht on möödas, võite taas tõusta pinnale hinge tõmbama. Te peate vastu pidama, kuni laine möödub . Ookean on liiga suur, et sellega võidelda. You should take this seriously. Sama kehtib hammaste puurimise kohta ilma naerugaasi või novokaiinita. Samal hetkel kui puurimine lõppeb, lakkab ka hambavalu ning te saate ohutult pinnale hingama tulla. Kaasaegsete kiirekäiguliste hambapuuride juures on tõelise valu kogusekundite hulk üsna väike, kui hambaauk pole just Suure Kanjoni mõõtu. Now look. Niisiis, laske end lihtsalt lõdvaks, asi pole üldse nii hull, suunake pilk lakke ja las see puur tulla! Consequently, kui teil veidi kanepiga piparkooki naha vahel on, üllatute ise ka or et sellega hakkama saate! Ja niikuinii kestab valu vaid paar sekundit. Kui puurimine juba läbi on, ei tee plommi suhupanek enam üldse valu. Kõik on tõesti möödas — ilma millest, ilma süstlajälgedeta igemetes, ilma igasuguste komplikatsioonideta and even näotuimuseta teil omakorda toibuda ja paraneda oleks vaja, ja kui arst teil siis patsiendipõlle eest võtab, ongi kõik läbi.

Doesn't it sound familiar? Ilma novokaiinisüstita võite pärast plommi panemist hambaarsti kabinetist välja jalutada igasuguse valuta, kanepilaks ikka veel peas sumisemas ja lemmikviis vilena huulil! Needless to say, eks proovige samaga hakkama saada, kui teil pool nägu ja alahuul samal ajal novokaiinituimusest taastuvad.

As a outcome, olen kanepit ravimina kasutanud üle 30 aasta, viis neist seaduslikult. You should take this seriously. Arsti soovituse sain aastal, washingtoni osariigi valijad andsid mulle õiguse kanepit ravimina pruukida aastal. You should take it into account. Senator Obama administratsiooni justiitsministeerium on lubanud, et föderaalpolitsei ei sekku enam selles punktis Washingtoni osariigi seadustesse. Now let me tell you something. Aastakümned muretsemist ja laetud relvad pihus, kes, keset, hirmu eriüksuslaste ees and paranoiat ööd meie eesuksest sisse murravad ja narkokoeri mu ravimit otsima sunnivad, on vaibunud or vähemalt praeguseks. Aidake NORMLil viimaks ometi teha lõpp kanepi keeluseadusele Ameerikas.

That's right. Kuidas saavutada soovitud doose, kui kõrvalainete protsent ürdis pole täpselt teada? Nagu on öelnud USA uimastitevastase võitluse ameti DEA enda administratiivseadusandluse peakohtunik Francis youthful: Kanep oma looduslikul kujul on üks kõige ohutumatest inimkonnale tuntud aktiivsetest raviainetest…” Tehnoloogilised edusammud on tunginud kaasaegse elu kõigile aladele ning kanepitarvitamise muutmine veelgi ohutumaks ei ole mingi erand. Viimase viie aasta vältel olen kanepi suitsetamisest aurusti kasutamise kasuks peaaegu loobunud — see on puhas ja väga maitsev, igasuguste tõrva või põlemisel tekkivate kantserogeenideta —, ehkki mobiilsuses ja selstkondlikkuses on sellel veel raske kanepipläruga võistelda.

Täielik mõju on tunda umbes kümne minutiga ja see kestab enne vaibuma hakkamist umbes poolteist tundi, sobiva doseeringu saavutamine, olgu siis aurustiga või suitsetades, on üsna lihtne. Whenever ning seega peab õige doosi täpseks määramiseks natuke eksperimenteerima, kuid pikaajalise tugeva valu leevendamises pole söödavatele kanepisaadustele võrdset, kodus kanepist valmistatud söögipoolis hakkab mõjuma umbes '20 40' minutit pärast mis, sõltuvalt suuresti sellest or manustamist teil juba maos on. It is irvin Rosenfeld, kõige kauem elus püsinud Ameerika föderaalne kanepipatsient, on saanud riiklikult kasvatatud kanepit juba 27 aastat. Jätkata siin Irv leiab, et suitsetatud kanep mõjub talle kõige tõhusamalt. Et suuta elada koos haruldase luuvähiga, mis on teda kimbutanud juba lapsepõlvest peale, tarvitab ta päevas ten kuni fifteen kanepisigaretti.

Börsimaaklerina, kelle käte alt käivad ülekannetena läbi miljonid dollarid, et or on Irv kinnitanud ta ei jää kanepi tarvitamisest kunagi pilve”, ehkki pruugib seda põhimõtteliselt päev otsa.
Umbes kaks aastat tagasi, kui pitsunud närvid mu kaelas hakkasid kõige rängemat piina tegema, pidin samuti kasutama kanepit selliste dooside kus kanepi imelised, lõbusad or even juures ja kasulikud psühhoaktiivsed mõjud ka minu jaoks hääbuma hakkasid. Sindrima kehv on nii haige olla! Jumal tänatud, et mul nüüdseks on parem. Now let me tell you something. See postitus avaldati mai 2009 kell 14:07 ja on paigutatud kategooriatesse Kanep, tervis and Meditsiin. Jälgi selle postituse vastuseid läbi RSS 0 allika.
Sa saad jätta vastuse, või vastata postitusele oma lehel.

No comments:

Post a Comment